2023 жылдың 27 наурызында «Мектептегі білім алушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру теориясы мен практикасы» тақырыбына академик Е.А. Букетов атындағы Қарағанды университетінің педагогика факультеті бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі кафедрасымен ұйымдастырылған Республикалық ғылыми-тәжірибелік конференция өтті.
Конференцияның мақсаты - мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастыру мәселелері бойынша пікірталас алаңын ұйымдастыру және тәжірибе алмасу.
Конференция қатысушыларына құттықтау сөзін:
Пленарлық отырыс аясында баяндамалар жасалды: Абильдина С.К., п.ғ.д, БОПмӘ кафедрасының профессоры, профессор-зерттеуші; Лаверженцева Е.В., Қарағанды қ. білім бөлімінің әдістемелік кабинеті меңгерушісінің м.а.; Мухаметжанова А.О., п.ғ.к., БОПмӘ кафедрасының профессоры; Мисюрина Н. М., Қарағанды қ. «№66 мектеп-лицейі» КММ директоры; Чернушенко Н.Е., Қарағанды қ. «№66 мектеп-лицейі» КММ директордың оқу жұмысы жөніндегі орынбасары, бастауыш сынып мұғалімі; Молдабаева Ж.С., Қарағанды қ. «№66 мектеп-лицейі» КММ директордың оқу жұмысы жөніндегі орынбасары, қазақ тілі және әдебиет пәнінің мұғалімі; Одинцова С.А., п.ғ.к., академик Е.А. Бөкетов атындағы ҚарУ БОПмӘ кафедрасының меңгерушісі.
Сонымен қатар, мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастыру мәселесі бойынша 300-ден астам мектеп мұғалімдері, университеттер мен колледждердің оқытушылары, докторанттар, магистранттар және біздің мемлекетіміздің барлық облыстары мен қалаларының және жақын шет елдердің студенттері, соның ішінде: Максим Танк атындағы Беларусь мемлекеттік педагогикалық университеті, Низами атындағы Ташкент педагогикалық мемлекеттік университеті өз көзқарастарын білдірді, Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті, академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті, А.Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті, И.Жансүгіров атындағы Жетісу университеті, Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университеті Жезғазған гуманитарлық колледжі және т. б.
Ғылыми мақалаларда мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын қалыптастырудың әртүрлі нысандарын, әдістері мен құралдарын, әдістері мен технологияларын пайдалану барысында алынған теориялық және практикалық нәтижелер және болашақ мұғалімдерді осы қызмет түріне дайындау бойынша ұсыныстар ұсынылды.